Datastudier

Igår satt jag och tragglade med denna datakurs jag gett mig in på. Jag vet egentligen inte vad det är jag gör för nånting, men några program har jag lyckats programmera.... :) Det är synd att det är så svårt, för det skulle vara SÅ roligt om jag bara förstod lite mer. Dessutom är det inte så skönt att sitta vid en dator när ryggen värker som den gör, men det är sånt man får leva med =)

Igår hittade jag världens skönaste skor. De kostade dock 1000kr och jag känner att det inte är vad vi har råd med just nu. Men de var verkligen huuuur sköna som helst, riktiga promenadskor och de skulle göra susen för min rygg.

Dags att fortsätta traggla med datan :)


The important thing is to learn a lesson every time you lose.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Det e inte alltid kul att sitta vid en dator när ryggen värker... Men man gör det ändå...

Hur dum e man egentligen? =)
Det kanske e värt att köpa skorna ändå om din rygg skulle bli bättre av det...

Lycka till med datan och programeringen... =)

Kramzar

2006-09-18 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback