Första bloggen :)

Här kommer alltså mina första rader i denna blogg....
Skapade bloggen eftersom jag tycker att det kan vara rätt roligt att skriva av sig, och det är också givande. Nu när jag är gravid har jag massor att skriva om, och massor av det jag skriver kommer att vara väääldigt tjatande i längden för alla som inte är gravida eller som varit det -kan jag tänka mig iallafall. Däremot kanske något intressantare för er som har barn eller väntar barn :) Kan ju bara referara till skillnaden mellan hur jag själv kände innan jag blev gravid och hur det är nu. Nu skulle jag t ex kunna spendera många timmar till att sitta och läsa andra mammors bloggar, vilket jag inte fann lika intressant förut...

Nåväl, det ska inte bara bli babblande om barn, jag lovar. Det händer trots allt en del annat in mitt liv också =) Även om det ibland känns som att knyttet i magen är allt som existerar! :)


Sitter i Norberg och skriver denna blogg, har varit här i en vecka nu på intensivkurs för körkortet, och nu börjar jag tröttna på ritkigt.... känns som att körningen inte går framåt för fem öre, även om det säkert går bättre och bättre. Trivdes bättre med trafikläraren jag hade i början av veckan men hon har slutat. Iallafall, så ska jag äntligen få åka hem på tisdag eller onsdag, ÄNTLIGEN. Jag trodde inte att jag kunde sakna fredde så mycket som jag saknat honom, och jag känner verkligen hur mycket jag uppskattar allt han gör för mig - varje dag. Han har verkligen visat en enorm omtänksamhet och han har peppat mig enormt. Vi har växt något enormt båda två under den tid vi bott tillsammans och jag känner hur kärleken fortsätter att växa. Det är skönt när man lärt känna varandra på riktigt, och vet hur man ska tackla varandra. Jag som gravid har nog varit rätt svår att handskas med emellanåt, men han har fixat det riktigt, riktigt bra, och det ska han ha en eloge för! Hans tålamod har växt från 0 på skalan till en 10:a! Det tackar jag för.


Nu ska jag gå till köket, laga lite mat och sen ska jag lägga mig och läsa lite bok.


A single sunbeam is enough to drive away many shadows.


Kommentarer
Postat av: Sötjäveln

Du är nog tamefan den sötaste lilla flicka på denna jord, älskar dig någe oerhört mycket. Längtar tills ni kommer hem till mig igen!!!
Tusen pussar att fördela på er båda

2006-09-03 @ 21:18:09
Postat av: Anders W

Första ggn ja e inne på din babbel kika, glatt överraskad över stor mage på liten tjej å så jävla mycke skrivet. Kul kul, komma snart in igen.

2006-09-04 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback