Hem ljuva hem

Att komma hem igår var underbart. Under en hel vecka har jag haft svårt att somna om kvällarna -igår somnade jag när jag la huvudet på kudden, trots att Fredrik jobbade natt. Bara det att gå på sin egen toalett, man lär sig att uppskatta det man har hemma när man åker bort, det är en sak som är säker. Igår gjorde jag halkbanan, och det var verkligen roligt. Idag har jag jobbat, det var hur mysigt som helst att komma tillbaka och träffa alla -fröknar och dagisbarn :) Jag tycker inte om när jag faller ur rutinerna, det gör mig lite mindre glad. Jag är så glad över all uppmuntran jag fått när jag varit borta, den har verkligen behövts. Ett särskilt stort tack till Fredrik, Mirjam och min mamma, utan er hade jag gett upp dag.2 och åkt hem igen. Jag är så otroligt tacksam, det finns inga ord! Imorgon är jag ledig, det känns skönt. Ikväll har jag och svärmor tittade på Heartbreak Hotel, den var bra! Imorgon är det dags att ta tag i studierna, och försöka förstå vad jag egentligen ska plugga för något =)
Nej, nu är det dags att krypa till kojs. tack för alla fina kommentarer, de värmer




Kommentarer
Postat av: Carolin

Vad skönt att du e gladare nu..
Hoppas att det håller i sig.. =)
Men det e klart att det kommer bli bättre...
Vi hörs lite senare...
Kram på er.. =)

2006-09-08 @ 10:02:21
Postat av: Anders W

Tja ba tjejen
Ville ba skicka en liten hälsning från ja att du e tjejen hele dan i alla väder å att de komma fler tåg då du kanske e mer redo å kliv på va de gäll körkorte. Hoppas allt e kanon å live lek. Kramen A

2006-09-10 @ 01:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback