Jag gav upp.

Jaa, det gjorde jag. Att sitta framför datorn flera timmar i sträck tär på min rygg, och just nu är jag inte riktigt peppad att läsa den där kursen. Jag började, jag försökte iallafall :) Satt flera timmar i sträck och började så smått att lära mig att programmera, och det var faktiskt riktigt kul! Men som sagt, så vill jag inte stressa upp mig för inlämningsuppgifter osv, och jag har ju all tid i världen att plugga! Nu ska jag bara njuta av att det faktum att jag snart ska bli mamma! det är underbart.

Igår ringde jag min pappa och beklagade mig lite, och det slutade med att jag fick de där skorna jag så gärna ville ha. haha, det är inte ofta jag ber om saker, och jag tror han blir glad när jag gör det, faktiskt. Kan tillägga att det inte behövdes några större kraftansträngningar för att övertala honom. Jag kommer att sväva på moln i de skorna :)

Idag ska jag rösta. Jag är alldeles för dåligt insatt egentligen, men samtidigt är jag ändå ganska säker på vem som kommer att få min röst.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Själv har jag inte röstat....
Hade för ont eller så var jag kanske för lat för att gå dit..

Men jag kan juh säga att jag vartbesviken över vilka som nu tar styret över sverige...

Men men låt dom få sina 4 år så åker dom snart ner igen.. =)

Ses vi på torsdag?

Kramz

2006-09-18 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback