Jobb

Hann inte mer än komma hem och landa förrän jag fick jobba, har nu jobbat 4 dagar, och det har varit jätteroligt! Dock känner jag mig otroooligt trött. På torsdag är det bara 8 veckor kvar. Jag hoppas att tiden kommer att gå fort, vilket jag tror att den kommer att göra. De flesta jag pratat med oroar sig inför förlossningen, och det gör mig lite förvirrad att jag knappt tänker på den alls. Jag är beredd på en enorm smärta, men jag ser fram emot det med förväntan. Belöningen kommer ju från smärtan :)

Nu växer bebisen med en enorm fart, jag känner den tydligare och tydligare. Det känns på något sätt väldigt långt borta ändå, att den snart kommer att finnas här hos oss, utanför min mage.
vackert, magiskt, änglalikt.

Nu har jag träffat två andra gravida tjejer som kommer att ha jämngamla barn som mig, jätteroligt, verkligen! Nej, dags att snutta kudde.

godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Visst e det kul när magen växer...!
Hoppas att allting går bra bara så att du inte kommer få ont under den sista tiden.. =)

Den kommer bara att bli större och större och större.... =D

Kram på er..!

2006-09-13 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback