Körkort och en kåt katt.

Igår hade jag min uppkörning i Fagersta, jag klarade den!  Känns som en dröm. Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas ta körkortet, men nu snart har jag det i handen :) Är så otroligt tacksam för de underbara körlärare jag haft däruppe, de är guld värda. De lärde mig att köra bil, men kanske viktigast av allt; att tro på mig själv. Fredrik hämtade mig och jag körde hela vägen hem, stolt :)
Hem kom jag, till en katt som löper. Jag kan tillägga att jag inte sovit mycket inatt, och att hon nu dessutom rymt ut genom fönstret, och hon lär inte komma in förrän hon fått det hon skriker om =/
Jag tycker att det räcker med en bebis i vinter.


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis igen!! :-)
Förstår hur du känner dig, känslan av att ta körkort e ju helt underbar!!
Ojj då, jobbigt med katten, hoppas att hon kommit tillbaka nu och att hon inte fick det hon ville ha :-)
Lycka till m körningen nu!
Kraam!

2006-09-22 @ 11:00:14
Postat av: Carolin

Grattis till kortet.. =)

katten e tyvärr inget att göra åt.. =J
Men kommer hon tbx så bli inte förvånade om det kommer lite småttingar efter ett tag.. =)

Ha det gött..
Kramzar

2006-09-23 @ 15:26:47
Postat av: Nina m Alice&Cassandra

Grattis till körkortet! SÅ skönt!

Kram Nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback