Lugn helg

I helgen har jag gjort i princip - Ingenting. Bara vilat, vilat och vilat. Och det har verkligen varit skönt. Nu har jag en lång vecka framför mig, 5 dagars jobb. Men jag vet att jag kommer att klara det, även om jag kommer att slockna när jag kommit hem. Jag längtar hem lite nu. Hösten är lite speciell hemma i Myckelgensjö tycker jag. Med älgjakt och sånt som hör till. Första hösten som jag inte varit hemma över huvudtaget, och nu kommer jag inte att åka hem förrän till jul.... Men, det ska nog gå det med! Mamma kommer ner om några helger, och jag längtar verkligen efter henne! Ska bli hur mysigt som helst.
Och nästa vecka kommer både Frida och Johanna och hälsar på, och det ser jag också fram emot enormt mycket! Idag är jag på ett jävla humör, så det är nog bäst att jag kryper ner och lägger mig nu.


Think for yourself and let others enjoy the privilege of doing so too.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej nu har jag varit in på din blogg igen... Det är jättekul att du har en blogg då ser man vad som händer i ditt liv, önskar att jag hade disciplinen att hålla efter en blogg!
Hare jättebra! Sköt om dig!
Kram kram

2006-09-25 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback