En tuffing i havet!

I lördags åkte vi till Östhammar, jag Fredrik och Liam. Var tänkt att vi skulle vara hemma och få någonting gjort här men efter Freddes fest i fredags var vi båda rätt sega(jag eftersom jag inte somnat förrän han var hemma vid 5-snåret). Solen sken så vi bestämde oss för att åka ut till husvagnen.
Igår hade vi toppenväder, så vi tog ett dopp i havet. Tänkte att även Liam skulle få doppa fötterna. Ja jag trodde verkligen inte att han skulle traska ut tills vattnet nådda halsen! Så varmt var det inte....
Men han visade sig var en riktig tuffing, ingen badkruka inte! Han blev dock inte så glad när han fick gå upp....
Han verkar stortrivas med campinglivet, kryper runt i förtältet och bara jollrar och är glad. Kusinerna Emmy och Ludvig tycker han också väldigt mycket om! För att inte tala om farfar!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Min fina kille. Snart ska han och jag bada tillsammans, eftersom även han verkar vara som en fisk i vattnet. Nästa sommar? I år är den väl snart slut, eller så håller den i sig fram till strax innan vintern som förra året. Jag saknar er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback