Frustration vs lycka

Vad är väl en vagn utan suflett? VÄRDELÖS. Sufletten till våran nya esprit vagn är borta. Helt borta. Försvunnen. Och jag känner mig förtvivlad. Känns som att jag lika gärna kan slänga bort hela vagnen. Fast å andra sidan är det ju mest en vagn man har när man går i affärer, och just då är ju inte sufletten så betydelsefull. Försöker iallafall intala mig det. Sambon hade vagnen sist, men han säger att han tog bort sufletten hemma innan han åkte. Hur den nu försvunnit spelar egentligen ingen roll, för den finns inte längre! :( :( :( :( :(

Något som är lite mindre frustrerande att min nya telefon finns på Hemköp! Fredrik är och hämtar ut den nu, om han får utan att jag är med vill säga. Ibland går det, ibland inte. Vi som inte fått någon post igår, men posten låg i grannens brevlåda och gissa om jag blev glad över att ha fått en avi från posten såhär på en lördag! Då hela dagen gått åt att vara bedrövad över den förlorade sufletten är det ganska tur att jag får en ny telefon.

Idag ska jag, Fredrik, Liam, Emmy och Ludde åka in till Fyrishov och bada, det blir nog kul! Vattengalen som Liam är är nog badhuset en hit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback