LADDAD!

I fredags fick jag ett helt oväntat och välkomnat telefonsamtal. Den som ringde var en tjej från Datavetenskapliga programmet som jag ska gå. Min blivande mentor! Jag fick hennes msn, och visade mig hur jag kom in på tjejerna på programmets egna chat! Så där sitter jag nu, och chattar med mina två blivande mentorer.
Fick även den glada nyheten att vi är 7 tjejer som ska börja i höst! I de tre årskurserna över oss finns endast 1 tjej i varje klass.. så det känns otroligt bra!
Nu har jag till och med fått schemat för nollningen.
Och jag måste erkänna att passen skrämmer mig. "Lekar", "uppdragsutdelning", "fest med teknologerna".
Men, bara att gå dit, tänka positivt, slappna av, och ha kul och lära känna nya människor!
Det är ju inte till för att man ska må dåligt, utan för att ha kul och det måste jag pränta in i min hjärna att så ska det bli!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nina m Alice & Cassandra

Åh vad roligt! Jag minns min nollning och den var superrolig, dessutom träffade jag ju min Andreas då ;-) Har du förresten lust att komma på me&I-party hos mig på söndag 12/8 kl 10?
Kram Nina

Postat av: Mirjam

Härligt gumman! Stort grattis!!

2007-08-06 @ 22:07:17
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Lina

Tack för kortet. Det va jättefint. Kram

2007-08-08 @ 18:26:02
URL: http://linaslillaliv.blogg.se
Postat av: Ingela

Hej!Vad skoj..börjar bli allvar snart.Börjar du den 20:de oxå eller?
Ha det så bra Kram

2007-08-08 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback