POOR US

Ja, det är faktiskt ganska synd om både mig och Liam. För det första har pappa varit borta större delen av dagarna ända sedan i lördags. Det är sååå tråkigt när han är borta, speciellt nu när han faktiskt har semester. buhuuuuu.
Nästan bättre när han jobbar :) "Pappa kom hem, för vi längtar efter dej, kom innan sommarn är slut lilla pappa :)"
Jag är trött, orkeslös och orkar bara inte ta tag i allt städande som skulle behöva göras. Är övertrött och vill bara sova. Liam har dessutom feber och är allmänt jättehängig. Stackaren. Nu har han fått en alvedon och sussar sött i våran säng, hoppas att han får sova lugnt och skönt hela natten. Man vet ju själv hur jobbigt det är att ha feber.
Nu sitter jag här i min ensamhet med en malibu-cola. Väldigt gott faktiskt. Antingen kommer jag att somna med huvudet i tangentbordet eller får jag lite ny energi och sätter fart och städar.

Godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: Emma

Trist att fredde är borta, men jag antar att det där lägret slutar snart :) Trevlig helg raring, tusen kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback