A second home.

12 timmar i plugget idag.
Jag och Lars klarade labben. "Ja, vad ska man säga... Schoolbook example. Bra jobbat".
Klarade inlämningsuppgift 2, så nu har jag 7 poäng till tentan klart.
Ikväll var det mys i plugget. Julegröt, lussebullar, pepparkakor och glögg med de andra studenterna på programmet. Skolan har blivit som ett andra hem, ska bli skönt att få "flytta hem" den 21:a december! Som tur är har jag även en "andra familj". Så glad att det finns några få personer som förgyller mina dagar i skolan. Ni är guld.

Jag börjar bli förkyld.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Du är SÅ DUKTIG älskade skrutt! SNART får du vila. Och SNART får du ägna all tid och kraft åt dig själv och dina underbara grabbar. En HEL månad! Du kommer att hinna ta igen allt du missat och förhoppningsvis kan du känna att det varit värt allt slit. Jag är stolt över dig. Love you, love you, love you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback