blickar framåt.

Sjuk! Det passar sig inte. Har ingen ork, eller lust att plugga. Bara att härda ut. 3 resp 7 dagar kvar till tenta.
Snart är det jullov. Då ska jag:

  • Åka HEM. Fira jul hemma hos mamma och pappa igen. Ska bli grymt skönt att bara vara hemma för en vecka.
  • Gå på Sixtens begravning. Mindre roligt!
  • Gå ut med mina vänner Frida & Markus på juldagen. Ser fram emot det enormt.
  • Äntligen installera photoshop CS2 på datorn, och fixa bloggen. Usch, har inte ens haft tid med det sen flera månader tillbaka.
  • Läsa böcker. Iallafall en. Vi får se vad det blir med det.
  • Lösa sudoku.
  • Se på film.
  • Busa med Liam, heeela långa dagarna.
  • Umgås med mitt hjärta Lena. Hoppas jag?
  • Kanske Kanske få träffa mitt systerbarn! *kom ut nån gång!*
  • Och viktigast av allt: jag ska INTE räkna matte!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback