Går tiden fortare i december?

Hur kan det komma sig att december månad rusar iväg så fort? Man hinner aldrig njuta av den här jul-förberedelse-tiden för den går så fort. Första advent blev aldrig firad här, kom hem på söndagkväll och den dagen var lite upp och ned. Så snart är det 2:a advent, alltså 2(!) veckor till julafton. Nej, det får inte vara sant.
Jag har inte hunnit köpa julklappar, inte hunnit fixa julkort, inte skapat julstämning, inte köpt en glöggflaska och inte sett julkalendern.

Imorgon, SKA jag dricka glögg. Och julgardinerna ska upp. Om jag hinner efter pluggandet vill säga.
I helgen hoppas jag kunna njuta och mysa. Förhoppningsvis kommer Lena och Per hit och fikar med oss också.
Min Lena är fantastisk, ojämförbar!

Jag är trött ikväll. Åkte hem tidigare idag, och jag fick hela 3 timmar med Liam, och det kommer jag att leva på ända tills på fredag då jag får vara hemma. Nu blir det plugg två långa dagar, sen helg, sen plugg dygnet runt innan tenta :) Jag hoppas att det kommer att gå vägen! Jag fick tillbaka min dugga idag, och jag hade spikat den(!)

Godnatt mina vänner. Och tack för all omtanke.

Kommentarer
Postat av: mormor

På ett sätt är det bra att tiden går fort. Då får jag snart träffa guldklimpen.
Men jag håller med att det är svårt att hinna njuta så mycket som man skulle vilja.Kramar

2007-12-05 @ 21:31:33
Postat av: Mia

Åååå snygg jul-design :-D
Hoppas att du snart får lite julkänsla, men det är svårt utan någon snö :-(
Tänker på dig, sköt om er!!!!
Kraam!

Postat av: Mirjam

Varma tankar till dej min underbaring!

2007-12-06 @ 13:11:10
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Emma

Hej raring, låter som att du har lika mkt i farten som jag har, och att få tillbaks "prov" som man har fixat är hur skönt som helst, jag klarade datatentan som vi hade också, så himla bra :)
Hoppas att allt är bra med er därnere och att vi ses SNART igen?!! Saknar dig redan. Tusen kramar

2007-12-07 @ 00:48:36
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se
Postat av: Ingela

Hejsan!Jätte fin design du har fixat här,fint kort på liam oxå.Hoppas att allt gick bra uppe i norr och att det känns liite bättre nu iaf..
trevlig helg
kram

2007-12-07 @ 19:01:20
URL: http://rutan81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback