garderobsrensning.

Idag har jag gjort något som varit behövligt sedan länge, rensat ur Liams garderob. Kliar mig i huvet och funderar på, hur fanken det kan vara möjligt att ha en så stor garderob när man bara är 1 år?
Efter rensningen fanns 20 par byxor, 34 tröjor, 15 tjocktröjor, 6 skjortor och 3 slipovers.
Nej, vi har inte skämt bort honom, men tydligen har många andra gjort det! Vi har faktiskt inte köpt mycket kläder åt honom alls, och tur är väl det!

Tänk om jag fick ha 20 par byxor!

Idag har vi haft en lugn dag. Imorse tog vi det lugnt, sov middag med Liam, och sen efter lunch tog vi en promenad till Limpan och Jenny. Tjejerna hade blivit så stora och det var roligt att se Liam bete sig på ett annat sätt tillsammans med dem än han gjorde förut, då han inte brydde sig alls. Blev så full i skratt när jag såg Thea och Liam konversera på sitt egna lilla sätt. Svårt att förklara, men det såg så lustigt ut. Som att dom förstod varann genom att titta och peka, även om Thea blivit duktig på att prata!

Imorgon är det nyårsafton, och det ska bli trevligt. Vi ska tillbringa kvällen med Daniel, Lotta, Johan och Marie.
Ska ta det lugnt, jag pallar inte tidiga morgnar bakis.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback