Vår vecka i Norrland.

Så, var julen över. Och fort har det gått, som vanligt! Den här julen har varit annorlunda på många sätt. Första julafton hos mormor och morfar för Liam, första julafton utan mormor & Sixten, och första julafton här hemma utan syster. Men det gick bra ändå! Visst har det varit tomt, men med små solstrålar som Liam kan man inte vara annat än på bra humör!

I söndags hade syster beräknat datum. Och fortfarande ingen bebis..... som vi väntar allihopa! Jag som hade tänkt få träffa bebisen innan jag åker hem, men inte! Typiskt.
I julklapp har vi fått en massa kul, och jag orkar inte skriva ner allt, men Liam fick bl. a pulka, duplo, kläder, magnetklossar, film, traktor m. m.

Imorgon är det dags att åka hem. Känns både skönt och trist. Går fortfarande på högvarv efter tentan, och hoppas att jag kan börja lugna ner mig snart. Fick idag mail om att vi skulle få tentaresultat imorgon, äntligen!
Första tentan fick jag en 4:a på, den här hoppas jag att jag åtminstonde klarar!
Som vanligt så har vi inte hunnit träffa så många här hemma. Så blir det alltid, men man kan inte åka runt till alla dagarna i ända heller. I tisdags var jag dock ut med tusselur på parken, och träffade en hel del människor jag inte sett på länge, mycket trivsamt! Sen träffar man också en hel del människor man inte vill träffa men det är sånt man får leva med :)

Imorgon är det dags för begravning, känns mindre roligt men samtidigt skönt att ta farväl. Huset står tomt här bredvid vårat och varje gång katten öppnar dörren så tror jag att det är Sixten som kommer inklampande. Svårt att vänja sig.

Liam har haft det jättemysigt här, och somnat i pulkan flera flera gånger. Nu vill vi ha snö i Björklinge så vi kan få dra han på pulkan där också! På skotern somnade han också gott, fast han tyckte den var lite läskig i början.
Nej, nu borde jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback