Borta bra men hemma bäst.

Nytt år, och därmed ett nytt utseende på bloggen :) Man ska förnya sig har jag hört. Nu har vi varit hemifrån i över en vecka, och jag som längtat så mycket hit har börjat längta tillbaka till Björklinge. Tänk så bra ordspråket stämmer; borta bra men hemma bäst. Ja för så är det faktiskt, och vilken tur! Nu är det två dagar kvar tills vi åker hem igen, ska bli skönt att komma tillbaka till sina egna grejer och rutiner. Men vi har haft det heeelt underbart här, har varit så fantastiskt roligt att komma hem och träffa alla.

Jag har blivit utmanad, så bäst jag antar den!

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade söderut, fick barn, förlovade mej, tog körkortet, hmm.. säkert gjorde jag fler saker jag aldrig gjort men det där minns jag bäst :)

Vilka länder besökte du?
Inga länder alls tyvärr.

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
Den 12:e november då Liam kom till världen. och den 21 september då jag tog körkortet. och naturligtvis dagen vi förlovade oss på, 7:e oktober.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Live - get ready. Min och fredriks låt.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag jobbade, och sen på kvällen kom Fredriks familj  & Kalle&Lina och åt middag hos oss, exotisk planka :)

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Mitt år har inte kunnat bli mycket mer njutbart. Visst gjorde graviditeten mig lite lidande till och från, men den upplevdes mest positivt såklart =) Mitt år hade också kunnat bli mer njutbart med vännerna o familjen lite närmre....

Hur höll du dig från att bli galen?
Jag har aldrig haft någon anledning att bli galen

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Min son Liam. och min själasyster Mirjam som jag fick träffa 2 gånger. Och såklart fredde men han träffar jag ju jämt :)

Uppnådde du det du tänkt dig under 2006?
japp, och mycket mer därtill.....


Förhoppningar om 2007?
Att bara mysa en massa tillsammans med Liam och se honom utvecklas. och börja plugga, det hoppas jag att jag kommer att göra. Och träffa lite nya människor.

Vilka fler vill du ska svara på dessa frågor?

* Maria

* Mirjam
* Lena
*och alla andra som känner sig manade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback