En sned rygg, låsning i skuldran och nackspärr!

Igår hade jag fyra olika personer i olika skfit här hemma som hjälpte mig med Liam. Något hände nämligen med min skuldra igår, en led låste sig. Detta medförde att jag gick och spände mej hela dagen så nackspärr blev följden. Inte det bästa när man har en liten bebis att bära runt på om dagarna, det blir ganska många lyft. Dagen började med att Lotta fick komma hit då Fredrik skulle hem till dem och spackla och måla. Därefter kom svärmor hit, sen Lina och till sist kom Lena. Sen fick Fredrik stanna hemma från jobbet för att ta hand om familjen. Tacka vet jag trådlösa tangenbord då man kan sitta skönt tillbakalutad i fåtöljen :) Somnade nyss på värmedynan en timme och det gjorde susen för min onda nacke. Var ttidigare idag hos sjukgymnasten som knäckte til den sneda ryggen, fick bort låsningen och masserade nacken. Nu gäller det bara att vila, vila, vila och att undvika tunga lyft. Fredrik får därmed stanna hemma ett par nätter till. Jag som kommit igång så fint med träningen, jädra bakslag!!
Men det var tydligen inte så ovanligt då lederna är väldigt uppluckrade efter förlossningen.

Nåväl, jag har det ganska bra här hemma :) En fredrik som bär runt på Liam och hjälper till med det mesta.
Tack Lina & Lena för att ni kom igår och hjälpte mej med lilleman.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej min skatt. Tack för igår! Jag längtar redan efter dig och Liam! Ni är så söta båda två! PUSS

2007-01-29 @ 20:33:25
Postat av: Maria

Usch låter ju inge vidare det där men hoppas du snart blir bra igen!! Kramar

Postat av: Lina

Du vet att jag alltid finns här för dig om du behöver mig! Kram på dej

2007-01-30 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback