Första träningspasset närmar sej....

Ikväll är det dags. Jag är SÅ laddad, inför det det första träningspasset sen , ja jag vet egentligen inte när. Under graviditeten blev det inte överdrivet mycket träning, endast några joggingturer och promenader. Men ikväll ska jag gå på bodypump. Älskar att träna, man blir så mycket gladare utav det. Styrketräning passar mig utmärkt, då aerobics och sånt bara får mig att bli alldeles yr i skallen :) Förhoppningsvis blir jag inte avskräckt av första passet utan fortsätter några gånger i veckan. Kommer dock att vara helt slut efter 10 minuter och stå där illröd i ansiktet som den mognaste tomat. MEN det bjuder jag på. Fredrik har hockeymatch så det blir första gången vi lämnar bort Liam. Det kommer att gå jättebra, är itne ett dugg nervös! Farfar Benny kommer hit och "syttar".

håll tummarna för att jag hittar några kläder som passar. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback