Liam två månader

Japp, det har redan gått så länge.... nyss låg han nyfödd på mitt bröst. Nu jollrar han och har sig, han har utvecklats mycket! Inatt fick jag sova för första natten den här veckan, det var sååå skönt. Liam snuttade sött bredvid mig, hela natten. Idag har jag varit på återbesök på svartbäcken, skönt att ha det avklarat. Nu är det helg igen, veckorna går såå fort.... Ikväll har vi fredagsmys hemma med familjen, har gjort en stoor fruktsallad som vi ska mumsa upp. Och det är ju faktiskt fredag, så en chokladbit till kaffet ska jag få :) mm
Näe, jag har inte nåt att skriva idag. Mitt ego säger åt mig att stänga av datorn och krypa ner under täcket och invänta mina pojkar som är och hyr film:)

Lena & Mia - jag tänker på er båda! Love you bigtime.

Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj! Hoppas att det känns skönt nu att vara hemma... Här är det okej! Det var så roligt att äntligen få träffa er när ni var hemma. Det blev en kort stund med färre ord än vad jag skulle vilja ha sagt. Men vissa saker ska bara sägas mellan fyra ögon ;-) Wilma säger än idag att "Liam tött". Så båda saknar er nog lika mycket, synd att ni är så långt bort. Hoppas att allt är bra! Kram från mig

2007-01-12 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback