När andra pillar på min dator.

Ja, det är något jag verkligen avskyr. Inte när någon går ut på internet eller så, men när jag vaknar och startar datorn och förskräckt upptäcker nya ikoner på skrivbordet blir jag vansinnig. Det här är MIN dator, så LÅT DEN VARA. Den är bra som den är. De personer som känner mig väl vet nog att min dator är en av mina absolut käraste ägodelar och utan den vet jag inte om jag leva. Skulle jag välja mellan den och tv:n skulle valet bli lätt! Så, nu har jag alltså fått suttit och raderat program, och gjort en virussökning.

Igår var jag hos Lina och hade mysfredag. Vi såg så ska det låta och drack ett glas vin, käkade fruktsallad och var allmänt nyttiga :) (förutom tryffeln, ajabaja)
Sov som en prinsessa inatt då Liam sov hela 5 timmar i sträck! äntligen! under den här veckan har jag inte sovit mer än 2 timmar i sträck, så de 3 extratimmar jag fick gjorde susen!

Himlen är klarblå och solen skiner. Jag tror bestämt att jag måste ut och få lite luft.
Kanske dags att väcka pojkarna nu?

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Ja, din dator är verkligen en av dina käraste ägodelar. Men, vem har suttit vid den om inte Fredde? För han måste väl ändå få pilla på din dator? Annars får du väl sätta in lösenord så inte en jäkel kan ta sig in ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback