Och ännu en dag efter...

Nej nu får jag ta och ge mig. Känns som att jag inte skrivit om annat än mitt bodypumppass denna vecka :) Men jag måste bara få delge er att det här ÄR den värsta dagen, jag kan nästan inte gå! Det är förjävligt! Jag som hade tänkt mig en 5km idag också, men det är nog bara att glömma. Till affären och tillbaka är nog det längsta jag hinner. För övrigt har nu ännu en vecka passerat. Ikväll ska freddeboy ha pokerkväll här hemma, (skrev jag inte det igår föresten)? Jo, och då skrev jag säkert också att jag ikväll ska till Lina och ha en riktig myskväll med så ska det låta och fruktsallad! Resten av helgen blir lugn och skön. Hoppas på att få krama om Lena på söndag, det var längesen sist och jag saknar henne!

Nu inväntar jag att läskiga farmor Maud ska komma hit med Maria och hälsa på oss litegrann.

farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback