snyggingar

snyggingar

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej Bella! Skoj att få kika lite i din blogg efter tips från Lena! Har fått höra lite hur allt går och ja...efter vad jag kan förstå är allt bra?! Han är iaf toksöt Liam! Ha det bra! Kram Sophia!

Postat av: Lena

Hej älskling! Tack för de förståndiga inläggen! Förlåt för att jag inte har ringt upp! Det har hänt en hel del på senaste tiden. Har för det första varit förbannat sjuk. Sedan har jag jobbat och stressat i två dagar för att åka till sollefteå. Nu är jag här och har fest för pappa som fyllet 60 år idag. Samtidigt ligger världens piggaste mormor döende på sjukhuset. Ska dit inatt. Allt är som sagt kaos. Ringde dig för ett tag sedan, men du hade nog inte telen med dig. Jag ska ringa snart igen! Jag längtar efter dig och hoppas att vi kan ses så snart jag kommer till uppsala igen! Jag vill kramas med världens vackraste underbarn. KYSS OCH MASSOR MED KÄRLEK till er båda två.

2007-01-10 @ 21:18:08
URL: http://lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback