12 timmar senare.

timmar fyllda av stress, hunger, trötthet och allmän grinighet. Nu är dock inhandling av kattmat och kattsand klar. Även födelsedagspresentinköp till Emmy + gratulation. Äta tacos har vi också hunnit med. + varit hos Limpan och Jenny en timma och fått en lugnande cider. Väl hemma kl. 19.30 började vi med städning och packning. Två timmar senare är vi KLARA! Vi är ett bra team, jag och Freddan.

En (svag) grogg på vaniljvodka och juice fick mig att varva ner lite. Och även Du Fredrik som verkar vara en expert på att få mig sådär lugn som bara du kan få mig.
TACK. För att du är du. För att du inte blir sur när jag är sur. För att du är så positiv så det inte kan annat än att smitta av sig. För att du alltid finns där.

Märkligt hur mycket man behöver packa för ett par veckor. Egentligen helt sjukt hur mycket mer packning det blir när man får barn. Men jag måste säga att jag blivit grymt duktig på att dra ner på packningslistan. Eller, egentligen var det faktiskt Fredde som skrev min packningslista den här gången, ordningsmänniskan i familjen som han är. Jag är mest bara kaos när det gäller sånt.

Föresten, kolla in denna blogg:

http://maggie4ever.bloggspace.se/index.php

En blogg skriven av en 63-årig kvinna. Hur ofta läser man en blogg skriven av en pensionär? Och dessutom inlägg med rubrikerna: "Inte en enda liten kuk i sikte" eller, "knullar och super för lite!!!" Läs också inlägget "Vilka lirare va!!!" där hon uttrycker sina åsikter om Jehovas vittnen - "Dom vet att dom är illa omtyckta,och ändå kutar dom runt som kåta hanhundar i kåkarna"

Jag skulle egentligen kunna skriva av hela hennes blogg, för det är så vansinnigt roligt. Vad är detta för människa? Är det någon som driver? Jag vet inte om man får kopiera ur en annan människas blogg på det här viset men jag är bara tvungen:

"Jaha ja!! Nu ska ni få lite jävelskap att fundera på!!!

Min kille hade gjort slut,och träffat en ny.Han bodde kvar hos mig ,men träffade henne varje onsdag.Vi hade käkat mat och jag ville att han tog en fika innan han träffade henne.Han visste inte att jag lagt i laxeringsmedel i koppen.Så ha ha ha !! När han kom fram till henne,så var han så skitnödig att han rusade in på toan och där blev han sittande ett bra tag.Han kom hem strax därpå och sa att han fått magsjukan.

Nästa onsdag fikade vi först och han åkte till tjejen och sket så klart..Ha ha ha.

Det här hände nu varje onsdag och jag tjöt av skratt.Bruden gjorde slut med honom för han åkte ju bara dit för att skita.Jag bryr mig inte om vad hon tänkte om honom bara att han kom tillbaka till mig så var jag nöjd."

Jag hoppas att hon kommer att leva (och blogga) länge. Dessutom är hon nudist och ska lägga ut bilder på sig själv inom kort. Jag tror inte jag vill se.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha!

Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2007-07-09 @ 11:09:36
URL: http://runeskjoldmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback