50-årsfest på logen

En tokmysig loge, underbar god mat, vänner, en större mängd alkoholhaltiga drycker samt dansgolv & bra musik. Så kan man sammanfatta gårdagen. Min barndomsvän Josefin kom ner från Umeå och det var verkligen roligt att träffas igen.  Jag hade fruktansvärt roligt, kanske den roligaste festen hittills iår? Iallafall jämförbar med sista aprils singstarnatt. Var igår på Gretas 50-årskalas, och för er alla som inte vet vem Greta är; grannen, en av mina bästa vänners mamma. Kvällen började med en inte alltför god colagrogg och slutade med dans efter dans efter dans efter dans tillsammans med Frida. Vid 4-snåret började myggorna leta sig in på logen och vi gav upp dansandet. Då var bara jag, Frida & Greta kvar, liiiite dåligt tycker jag :) Men det var nog lika bra, annars hade jag nog hållt igång än. I vilket fall som helst kan jag konstatera att en blandning av grogg, rödvin, baileys, ägglikör, päronkonjak och cider medför en bakisdag som heter duga. Klockan är nu 13 och jag blåser fortfarande rött; 0,6.

Tur att det är söndag, att det regnar och att det inte finns en gnutta inplanerat under dagen. Imorgon är en annan dag, då ska vi jobba på café gammelgården. Men som sagt, imorgon är en annan dag.

Återkommer med stiliga bilder.


Kommentarer
Postat av: Nina m Alice & Cassandra

Du verkar ha roligt i alla fall! :-) Grattis till att du kom in på utildningen du sökt!
Kram Nina

Postat av: Emma

Lät riktigt trivsamt, men visst måste det vara härligt att få vara uppe i norr och dricka som en ordentlig norrlänning? ;P kramar

2007-07-17 @ 01:32:00
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback