bella virrhöna

Yes - that's me. Fattar inte att jag aldrig lär mig att vara lite ordningssam. Iallafall bara litegrann åtminstone. Lägger bort mina saker, heeela hela tiden. Var helt övertygad om att jag lagt plånboken i väskan imorse, alltså riktigt bombsäker. Efter stängning på dagis, cyklade jag till svärföräldrarna för att ta in posten och vattna lite blommor. Sen upp till affären, och går där och strosar ett bra tag. När jag fyllt korgen insåg jag att min plånbok inte fanns i väskan. HJÄLP. Bara att lägga tillbaka varorna, och åka tillbaka till svärföräldrarna för att kolla om börsen fanns där. Självklart inte. Tillbaka till dagis, larmade av(höll typ på att skita på mig när jag skulle sätta på de där jädrans larmet). In på dagis, letade överallt. Men vart skulle jag egentligen kunnat lagt plånboken på dagis? Hem igen, och självklart. Där ligger den på hallbyrån. Här sitter jag nu hungrig, utan tvättmedel, utan postat brev och utan frukost imorgon. Det regnar dessutom ute så jag känner mig inte överdrivet sugen på att cykla tillbaka till affären, men det kanske ger med sig framåt kvällen.

Har idag jobbat, och stängt dagis. Endast 2 barn. Kunde varit roligare. Men barnen var snälla och söta så det var ju skönt. Men, det är så svårt att roa dem när det bara är 2. Man får verkligen lägga ner sin själ på att hitta på saker hela tiden. Imorgon börjar jag 10 istället för 8, blir skönt med lite sovmorgon :) Är ju ändå själv här hemma så då kan jag passa på att sova lite.

Nej nu måste jag leta igenom kyl och frys.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej vad drygt ! Sånt där är så irriterande, men jag kan lugna dig med att jag är precis lika dålig som dig att hålla reda på saker :)kramar

Postat av: Eli

Hej igen! Oj, vilken resa du gjorde på eftermiddagen..förstår att du känner dig virrig! Snacka om dum man känner sig när man inser att man letat förgäves..grejerna är ändå hemma.. Har hänt några ggr i livet känns det som.
Så du är ensam hemma? Vart är männen i ditt liv? Är de på resa med svärföräldrarna eftersom du tog in deras post?
Lite ensamt just nu då antar jag!
Ha det bra!
KRAMAR

2007-07-23 @ 19:28:11
URL: http://carli.blogg.se
Postat av: Ingela

Hej!
Härligt att jobba igen då?
Har samma fråga som Eli,vart är mannen o sonen då?
Ha en trevlig jobbvecka =)
Kram

2007-07-23 @ 20:11:13
Postat av: Nina m Alice & Cassandra

Nämen är det bara två abrn den här veckan? Och jag som tyckte att det var rätt segt förra veckan och då var de iaf 4-5! Men ni kanske kan göra bra tider iaf :-)
Jobbigt m plånboken och ingen mat, usch så typiskt!
Kram Nina

2007-07-23 @ 20:54:02
URL: http://mammanina.blogg.se
Postat av: bella

Mannen och sonen befinner sig i Östhammar i svärföräldrarnas husvagn! Samtidigt lite skönt att vara ensam hemma, men fruktansvärt jobbigt på ett sätt :) Men skönt för dom att ha lite semester när jag ändå jobbar =)

2007-07-23 @ 21:32:25
Postat av: Mirjam

Vart är min älskade gudson då? Saknar er som attan! Och du, yrhöna, sätt larm på plånkan ;) Pussar

2007-07-23 @ 23:21:18
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: bella

läs ovan kommentar så ser du var älskade gudson befinner sig =) Saknar dej också. är ni lediga någon helg? Pussar

2007-07-24 @ 08:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback