beslutsångest.

Började inte förrän 10.00 idag, men vaknade 05.30. Jag är skalman, med inbyggd klocka. Vaknar ju alltid den tiden, så självklart gör jag även det när jag kan sova ut. Men låg iallafall kvar i sängen tills 8, då jag nästan höll på att somna om. Få barn även idag så jag kunde gå hem vid 13.00. Iväg och gav Smillan mat, sen till nästa ställe och tog in posten. Sen begav jag mig till affären(japp, jag hade plånkan med mig idag) och inhandla skurmedel, köksspray, badrumsspray och wc-anka. ALLT var nämligen slut hemma. Så nu är jag ganska taggad för att sätta igång med en storrengöring av hela lägenheten. Glömde självklart att posta brevet jag hade med mig till affären, även fast det sista jag gjorde var att köpa frimärke. Sitter här nu med en grym beslutsångest.
Ska jag börja med att cleana, cykla iväg och posta brevet, göra bort motionsrundan eller laga maten så det är gjort? Eller ska jag helt enkelt fastna framför datan? NEJ.
Tror faktiskt att det allra bästa är att posta brevet först. Så slipper det ligga och gro i bakhuvet. Därefter motionsrundan. Faktiskt väldigt skönt att göra bort det så man inte behöver tänka på det sen. Just nu är det ju faktiskt uppehåll också. Så, nu har jag löst problemet.

Någon som har några bra tips på låtar? Just nu har jag enbart gammal musik på datan. Jag vill ha ny, bra musik!


Kommentarer
Postat av: Erika

Heej på dig!
Länge sen nu :-(. Allt bra? Själv sitter jag på Hägglunds i M-sel å jobbar som leveransbevakare. Rätt spännande faktiskt :).
Läste att du varit i M-sjö, härligt med lite bonn-luft.
Tänkte tipsa om lite musik...vet inte om du tycker att det är bra, men...du kan ju kolla in dessa:
*Rihanna - umbrella --> kanon!
*Jason Mraz har bara bra låtar. Inte nya, men super-duper-bra! Särskilt I´m yours.
*The Fray är också toppen. Cable car och how to save a life är hur härliga som helst.
Hoppas du tycker om nåt av förslagen!
Ha det bäst!!
kramar

2007-07-24 @ 15:25:26
Postat av: Eli

Hej!
Nu jäklar ska jag bli bra att skriva inlägg ;-)
Tips på bra musik? Rihanna som redan är nämnt är ju bra, jag gillar även Akon, Eamon, Gwen Stefani, Ne-Yo, Justin Timberlake och SÅKLART massa gammal hårdrock, typ Kizz, Guns ´n Roses, Black Sabbath osv, osv..
Finns massa bra musik!!!
Lycka till!
Kram
Ps; Tar gärna promenad nån dag! Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback