CSN-beslut

Ansökte sent igårkväll om csn-lån +bidrag, fick redan idag beslut att det är beviljat! Känns otroligt skönt att det är fixat, nu väntar jag bara på antagningsbesked.

NU HAR FREDRIK SEMESTER!!! Gud vad det känns underbart. Bara få vara tillsammans alla 3 flera veckor! Två dagar kvar tills vi drar norröver, ska bli skönt att komma hem. Idag började jag dagen med en runda i spåret, så nu väntar duschen på mej.

Försöker fixa och trixa med bloggen, är verkligen något av det roligaste jag vet. Synd att webdesign bara finns att plugga i Jönköping och Sundsvall, annars hade det varit gjutet! Nåväl, jag får iallafall plugga data och det går säkert att läsa till några kurser eller så för att få behörighet.
Metallicabiljetten såld - 1200kr. Tjänade ihop 1300 på båda biljetter, var ju inte helt fel. Även fast vi sååå gärna hade velat gå.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför kan ni inte gå på Metallica ? Gah, jag måste också söka CSN, men sökte du över internet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback