En kväll för oss själva.

Hade en helt underbar kväll igår med min Fredde. Lämnade Liam vid 17 hos farmor och farfar, åkte hem, tog en öl och sedan bussen in till stan. Gick till O'connors där vi bara satt och pratade och åt god mat och efterrätt, och även lite alkoholhaltiga drycker :) Så skönt att bara vara. Senare kom Daniel & Johanna ner en stund och umgicks med oss. Övervägde att åka till Freddes hockeypolare P men vi tog förnuftet till fånga och stannade där vi var. Hade vi åkt dit hade jag nog fått släpa på Fredde hem. Tog bussen hem vid 00.15 och har ingen aning när vi somnade.
Vaknade imorse av panik - hjälp Liam har inte fått någon välling!! Sekunden senare insåg att Liam inte var hemma och jag somnade skönt om. Nu är jag utvilad - men inte Fredde, såklart. Varför kan man inte bara sova när man har chansen? Jag har gått upp, håller på att plocka undan i detta bombnedslag till lägenhet. Nu saknar jag Liam, som tusan. Måste nog gå ner och hämta honom strax. Det hade iallafall gått huuur bra som helst att sova hos farmor o farfar så det känns otroligt skönt! Inte för att jag trodde något annat, men man vet ju aldrig hur det går. Han är inte den mammiga typen - än så länge.

image136


image137

image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback