Förlovning.

"På vår 1-årsdag Daniel Andersson Charlotte Sandberg 29 juli 2007"
 
Började dagen med denna fantastiska nyhet! Daniel o Lotta har förlovat sig! Åh, vad glad jag blev. Så kul! Dom är verkligen som gjorda för varandra, och jag o fredrik har så roligt tillsammans med dem.
Ikväll har vi firat paret, hos Johan & Marie, med en fantastiskt god middag, gott vin och otroligt gott sällskap! För er som inte vet, så är Johan; Lottas bror. Dvs, Fredriks lillebrors tjejs bror. Och Marie såklart hans fru.
Liam umgicks mest med Marie, somnade i hennes famn vilket han inte gjort på ett par månader(somnat i varken min eller freddes famnar). Första gången han träffar henne, och tyr sig så mkt till henne, rätt otroligt egentligen!
Nåväl, så var det rätt skönt att bara sitta ner och slappna av. Och jag tror att Marie tyckte det var minst lika mysigt att få rå om Liam :)

Nu är det nattinatt som gäller, trött som jag är.

Godnatt vänner.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hejsan!
Jag vet inte när de slutar med att ligga på vågen,men de använder samma våg fast barnen får sitta i den istället..När börjar du plugga?är väl ganska snart eller?
Kram på er

2007-07-31 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback