Hem, ljuva hem.

Så var vi framme, och lugnet inom oss har infunnit sig. Bilresan gick bra, även om den kändes längre än någonsin. Fredrik har slocknat i fåtöljen i vardagsrummet, mormor lägger Liam och morfar sitter nog halvsovandes han med. Själv fick jag motvilligt resa mig upp ur soffan för att inte sjunka in jag också. Nu ska vi slappa. Se på film, umgås, träffa vänner, fiska, förhoppningsvis få sola, läsa böcker, spela kort, äta jordgubbar och bara ha semester. Själv har jag redan drunknat i en bok; Marian Keyes - tankar från sängkanten. Otroligt underhållande, och sådär lättläst så man aldrig behöver sätta sig in i någon berättelse.

Nu är det snart dags för mig att ta på mig springskorna och besegra tröttheten. Jag undrar om det kommer att hjälpa? Kommer med högsta säkerhet att somna fort ikväll. Den här gången glömde jag inte min platta kudde som tur är :)

För övrigt väntar jag med spänning på intagningsbeskedet. Med glädje fann jag dessa textrader när jag skulle logga in på studera.nu

"För närvarande pågår arbetet med det första urvalet i antagningen till högskolan inför höstterminen 2007 och då är Dina sidor och Hitta utbildning stängda. Den 9 juli, senast klockan 14.00, öppnas Dina sidor och Hitta utbildning och du kan logga in och se ditt antagningsbesked."

Imorgon är det den 9:e juli.



image163

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh,vad spännande! Vad var det för utbildning nu igen? Jag vill inte ha något sådär jättespeciellt, en större bild, bakgrundsfärg i typ, brunt eller beige, eller brunt och beige :) Kram!

Postat av: Emma

Det låter toppen! :) Nu ska jag packa klart inför inkvarteringen hos björn denna vecka ;) Håller tummarna för dig!! Vi hörs på msn, KRAMAR!

2007-07-08 @ 21:18:51
URL: http://etornqvist.blogg.se
Postat av: Sara

Hej! Och välkommen hem igen!!! Den här gången måste vi träffas... Vi funderar på att komma upp på tisdag om ni inte har nått annat inplanerat? Hoppas att allt är bra annars?! Kram kram

2007-07-08 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback