Home, sweet home

"Hej Grupp 42 Förberedande kurs i matematik 1,
Tack för er fina sammanställning av lösningar och kommentarer till inlämningsdelen på kursen, samt den fina redogörelsen för gruppmedlemmarnas insatser. Ni är härmed godkända på denna inlämningsdel och därmed på hela kursen."
 
Ibland kan ett mail göra en så glad. Nu är kursen klar, finito. Åh vad skönt, nu kan jag verkligen släppa den. Har dessutom fått information från universitetet och nu vet jag att jag uppropet äger rum den 20:e augusti kl. 14. Shit, vad pirrigt det känns. 

Nu är vi åter i Björklinge. Har tillbringat dagen i Östhammar med Liams farmor och farfar. Riktigt härligt väder, Liam sovandes i 3 timmar(!), och god kinamat. Vart ingen utgång igår, Frida fick veta att hon typiskt nog hade släktträff! :( 
Men, det går väl fler tåg. Istället packade vi och åkte hem, och det var jätteskönt att ha hela den här dagen hemma innan jobbet imorgon.

Som sagt, imorgon är det jobb och nu ska jag krypa till kojs.
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Va skoj att kursen är klar...kul att börja plugga till hösten då?? Ska du jobba på ramsjö eller? Vi ses väl på nån träff snart,,sticker till england imorrn..ska bli såå skönt.
Ha det gott***kramizz

2007-07-22 @ 22:03:34
Postat av: Emma

Åh, vad härligt för dig :) Dock trist att frida hade släktträff, du som var så peppad för utgång.Men det är som du säger " Det går fler tåg" :) Ha en fin dag min vän !! Kramar

Postat av: Eli

Hej! GRATTIS till färdig kurs med bra resultat, börjar du bli nervös inför hösten?
Du kommer klara det där galant, det enda som e synd är att man inte FÅR pengar för att plugga..
Men, men..
Skönt o va hemma igen?
KRAM

2007-07-23 @ 14:55:16
URL: http://carli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback