I städartagen.

Vad gör man inte när man är alldeles själv hemma och får göra precis vad man vill? Jo, självklart så städar man! När har man annars tid att städa på samma sätt? 6 timmar har jag städat. Blaaa.
Men nu känner jag mig otroligt nöjd när hela lägenheten luktar så gott som den bara kan göra och allt damm är borta. Har till och med legat på knä och skrubbat badrummet :) Satt upp tavlor vid Liams säng har jag också hunnit med, tvättat två tvättmaskiner, renbäddat sängen och en massa annat :) Tänk om man som med ett foto kunde bevara en lukt? Isåfall hade jag "sparat" ren lägenhet-lukten!

Imorgon börjar jag 6.30 vilket inte känns alltför inspirerande. Nu vill jag lägga mig i den renbäddade sängen och bara läsa en bok i flera timmar, eller sätta mig i köket med en kopp te. Det får bli en annan dag, nu är det dags att krypa till kojs. För övrigt får jag träffa min gospojke imorgon! Som jag längtar. Blir inte bättre när jag får höra via tele att han krypit uppför trappen till husvagnen och ända in i husvagnen. Dessutom stod han helt rak utan att hålla i sig i något i 10 sekunder. Sen hade han även tagit 4 steg utan att någon hållt i honom. I och för sig bara i farten, men ändå! :) Tänk att man kan missa så mycket på bara en dag.

Erika - har laddat ner Jason Mraz låten och jag bara älskar den!! Lyssnar på den om och om igen. Och How to save a life är just den låten jag har letat efter men aldrig vetat vad den hetat! (fint rim:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så härligt att ha fått städa och donat, dock tråkigt att det inte håller i sig speciellt ofta. Ha en toppendag imorgon på jobbet raring,trots att du börjar tidigt. Och ha en jättetrevlig helg! Kramar!

Postat av: Erika

Va kul att det var något som föll dig i smaken :D.
Ha en härlig dag!
Jag har föresten också en blogg; www.yribollen.blogg.se
Kram

2007-07-25 @ 07:44:49
Postat av: Mirjam

Mitt hjärta värmer. Att han redan kryper, står raklång själv för en stund och till och med gått några steg. Jag minns det som igår när du ringde från BB med Liam på bröstet, jag glömmer aldrig lyckan! Kramar!

2007-07-25 @ 07:48:52
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback