Ny blogg?

Skapade nyss en ny blogg, med lösenord. Ångrade mej efter ett par minuter och tog bort den. Ibland känner jag att det kanske finns saker jag skulle vilja skriva om, men låter bli. Tänker exempelvis "det här kommer min mamma att läsa" eller, det här kanske någon tar åt sej av om jag skriver. Jag ÄR en skrivarmänniska, och har så varit i hela mitt liv. Finns mängder av tankar och känslor jag skulle vilja skriva ner, men inte gör. Samtidigt vore det tråkigt med en blogg där inte alla kan läsa, är ju samtidigt kul att en massa människor läser vad man skriver, det är väl därför man bloggar? Men jag ooorkar inte ha två bloggar, det skulle medföra att antingen bara en blogg skulle uppdateras, eller att inte någon kommer att uppdateras.

Hur gör jag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig, det finns så mycket tankar som man SÅ gärna skulle vilja plita ner, men många gånger så kan det tas fel, även om ens tankar inte alls menar något illa på så sätt. Jag tycker du ska ha en blogg , det räcker gott och väl :) Ha en trevlig helg själv raring. Kramar!

Postat av: Jessica

hej hej...
vilken superfin blogg du fixat:-) snyggt med rosa.
Trevlig helg på er.../Jessica

2007-07-06 @ 12:48:01
Postat av: Nina

Åh TACK så mycket! =) Hoppas allt är bra med dig!

2007-07-06 @ 12:55:59
URL: http://shagaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback