NYA BILDER UPPLADDADE

GUDMOR MIA, och givetvis alla andra som är nyfikna på att se Liams utveckling,  nu finns nya bilder på www.bilderpaliam.pixbox.se. Eller iallafall inom några minuter.

Annars är det fredag, sol men ingen värme. Ikväll blir jag och Liam ensamma hemma då övriga i familjen ska ut på galej åt varsitt håll. Imorgon är det min tur, då ska nämligen jag och Frida ut och göra Harrys osäkert! Ska verkligen bli roligt, har inte varit ut i övik sen dubbelpuben okt-05.

På söndag bär det av hemåt igen. Det blir skönt, samtidigt som det är underbart att vara hemma i Norr. Nu är jag klar med matte-kursen, känns otroligt roligt. Nu väntar jag bara på besked om när jag får börja plugga i höst, vill veta NU! :)


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Otroligt vackra bilder, på en otroligt vacker liten kille (som blivit så stor). KÄRLEK!

Postat av: Ingela

Hejsan!
Har ni ingen vidare sommar i norr eller?=(
Ha det såå trevligt på "ute kvällen"
Kram

2007-07-20 @ 20:10:49
Postat av: Eli

HEJ!!!
Vilka superfina bilder du tagit på Liam, jättekul o se! Du e duktig som fotar o lägger ut!
Jag fotar ju mycket, men bara med "vanlig" kamera, får alltid hem bilderna på cd, men sen vi fixade ny dator m windows vista så funkar det ej, ser ej bilderna när jag stoppar i cd'n..skumt! Men det kanske du kan hjälpa till med, du som förstår sånt där..
Ha det toppen era sista dagar i norr, o hoppas du får kul på lördag!
Massa kramar från BJ-E!

2007-07-20 @ 20:40:12
URL: http://carli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback