on a horseback

Kvällen har tillbringats i stallet, och på hästryggen under en underbar ridtur i solskenet. Oh lord vad jag saknat det. Inser det varje gång jag sätter min fot innanför stalldörren, allting bara rinner av mig och jag blir lugn som en filbunke. Ingenting kan få mig stressad där, jag mår bara bra, inifrån och ut. Underbart. Jag önskar att jag kunde flytta hela stallet och hästarna(och lina&sandra) till Björklinge. Då skulle allting vara helt perfekt.

Idag har vi som vanligt inte utfärdat mycket. Jag och Liam tog en promenad till "moffis bor"(min farbror, morfars bror) och hälsade på medans pappa slipade spackel i hallen. Därefter fixade jag Emmas blogg (gör lite reklam här gumman :). Sen kom mamma o pappa hem från marknaden i Junsele där pappa hittat en tröja till Liam med texten; "Min morfar är snällast i hela världen". Såklart, typiskt min pappa. Jag fick ett storpak med mönstrade strumpor, inte helt fel!

Nu är det dags att krypa ner i soffan och slå på lite Grey's. Det är ju så sorgligt, men jag kan inte slita mig.
Natti natti darlings.

By the way - JAG KOM IN PÅ UTBILDNINGEN.


Kommentarer
Postat av: Ingela

GRATTIS!!
Vad kul att du kom in på utbildningen...spännande ;)Kram

2007-07-11 @ 21:16:46
Postat av: Eli

Världens största BAMSEGRATTIS till att du kom in på utbildningen!!! Superkul!!!
Nu vet du vad du ska göra i höst o ett tag framöver, skönt!
Ha det toppen!
KRAMAR

Postat av: Lina

Grattis va kul me utbildningen!

2007-07-12 @ 15:06:57
URL: http://linaslillaliv.blogg.se
Postat av: Emma

Grattis grattis grattis till utbildningen! Lät som att du hade en rolig lördagskväll, själv mår jag nog lika, som jag förtjänar alltså. Hoppas att veckorna härhemma i norrland blir underbara för er! kramar

2007-07-15 @ 19:39:27
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback