secrets

Hemligheter är bland det värsta och bästa som finns. Just nu bär jag på en topphemlis som jag är otroligt tacksam över att jag fått tagit del av. Jag skulle vilja skrika ut den, och just hur glad jag är! Men, det varken kan eller får jag göra. Så det är bäst jag kniper igen. Hur som helst, så är jag väldigt glad.

En annan hemlighet, som nu inte längre är en hemlighet är att jag ska bli MOSTER! Hur spännande är inte det? Jag ska få ett syskonbarn, Liam ska få en kusin och sist men inte minst, min syster ska få ett barn! Som jag längtar.

För övrigt så har jag inte gjort ett skit idag. Tittat på Grey's anatomy. Jäst. Promenerat. Busat med Liam. Ätit.
Det är rätt skönt att göra ingenting ibland.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Stort grattis till dej gumman att du kom in på utbildningen. Love you!

Postat av: Emma

Haha jag är sämst på att hålla hemligheter, iallafall såna små roliga ener. Igår när jag och björn var ute och åkte en sväng sa han en värstinghemlighet, men han vägrade tala om vilka det handlade om, efter nån minut så klurade jag dock ut vilka det handlade om, fniss. Synd för han ;) Kramar och grattis till att du kom in!!

2007-07-11 @ 15:37:54
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback