servitrisjobb och loppisbesök

Igår var en tung dag. Jag och Fredrik jobbade på café Gammelgården i M-sjö och vi kan väl med handen på hjärtat säga att det inte är det absolut bästa vi vet. Dagen gick sakta men vi fick iallafall 31 gäster. Men varför ska inte vi ställa upp och jobba frivilligt när alla andra gör det? Bara att bita ihop. Det är trots allt bara 1 dag om året.
Idag har jag, mamma och Liam varit på loppis i Gottne. Riktigt mysigt tycker jag när det finns så mycket prylar. Vi köpte en hel del leksaker till Liam som han kan ha här hemma. Riktigt fina saker dessutom! Hittade även en cykelsits till Liam som jag köpte. Vill inte gärna lägga ut 600kr på en ny när man inte cyklar så ofta, den där dög gott och väl!

livsviktigt.se
Där har jag anmält Liam. Jag får en otroligt olustig känsla i kroppen, det känns konstig och jobbigt. För er som inte vet är livsviktigt.se där man anmäler sig till donationsregistret. Mig själv hade jag inget problem att anmäla, men att överhuvudtaget tänka "OM DET HÄNDER LIAM NÅGOT" känns fullständigt fel. Det får inte hända honom något, så är det ju bara? Hur som helst, så tänker jag att om något skulle hända Liam, skulle jag vara så oändligt tacksam om det fanns ett organ som någon donerat, som just passade Liam. Så varför ska inte jag göra samma sak? Hur som helst, så kändes det svårt.

Jag är trött. Jag borde sova.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Loppisar är så mysigt, finns bra mkt rat, men ack så trivsamt :) Ska vi ses snart ?

Postat av: Lina

Hej. Nu har jag hämtat spelet. Tack för att du fixade det. Kram

2007-07-18 @ 12:38:13
URL: http://linaslillaliv.blogg.se
Postat av: Ingela

Hej!
Håller med om att cykelsitsarna är dyra..köpte en på blocket för 100kr..lagom det.
När kommer du hem igen?
Ha det så bra

2007-07-19 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback