Borta bra - hemma bäst.

Efter snart två veckor i ett soligt norrland längtar jag hem. Hem till lägenheten, hem till mina kuddar, hem till  björklinge. Känns bra, att längta hem. Värre hade det varit om jag inte velat åka tillbaka. Vad har vi gjort här hemma då? Inte mycket. Träffat lite folk, jag har solat o badat, liam har haft det jobbigt i värmen och vi har varit på min syster examen i Umeå. Det var jättetrevligt och det gick jättebra att ha Liam på middagen på kvällen, han somnade tillslut och sov i morfars famn i två timmar. Ikväll ska vi på fotboll - träffa Anna. Ska verkligen bli roligt, var alldeles för längesen. Imorgon kommer Maria och hälsar på oss, och imorgonkväll kommer Fredde upp. Förhoppningsvis hinner jag också träffa Erica innan vi åker hem. Jag saknar henne, massvis!
Är lite jobbigt det där, såå många man vill träffa men när man kommer hem är det oftast jag själv som måste ta tag i det, tillslut orkar man inte höra av sig till någon istället. Dagarna bara går och varje kväll ångrar man att man inte hört av sig till fler. Nåväl, vi kommre ju upp en gång till i sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback