En helt vanlig tisdag

Egentligen borde jag sova nu. Så tänker jag för mig själv varje kväll. När jag med sand i ögonen vaknar 5 varje morgon tänker jag alltid samma tanke - imorgon ska jag gå och lägga mig när Liam lägger sig kl. 7. Tyvärr gör jag inte det. Andra saker lockar - som att sitta här. Som att plocka undan, räkna matte eller annat man lika gärna kan göra en annan dag. För sova behöver man - eller?

En lugn dag idag. Gick till mitt gamla jobb, hälsade på lite och pratade med chefen för att få lite introduktion inför jobbarveckan. Hem och tog ut badbaljan så Liam fick bada lite ute i skuggan i det fina vädret. Sen sov vi ett tag, väckte farsgubben och käkade lite. Gick hem till Daniel o Lotta. Jag, Lotta, svärmor och Liam gick runt skroten. Det var skönt, alltid skönt att komma ut och röra på sig. Sen tittade vi på allsång på skansen, städade. Nu ska jag inte skriva mer oväsentliga saker här utan jag ska faktiskt: HOPPA NER I SÄNGEN!

Godnatt vänner
(och alla andra jag inte känner)



image134
Liam 6 månader.

Kommentarer
Postat av: mormor

Nu längtar jag efter min lilla guldklimp. Blir varm i hela kroppen när jag ser honom på bild.
Kramar till er alla tre!

2007-06-26 @ 23:00:32
Postat av: Mirjam

Jag kan inte annat än att hålla med mormor. Kroppen riktigt skriker efter Liam som din närhet! Jag älskar er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback