En natts sömn.

Åh vad underbart, jag kunde somna igårkväll! Det var nog bara fredrik som fattades =) Igår var vi ute och fiskade på sjön. Vattnet var spegelblankt och solen lyste. Det var verkligen mysigt. Jag drog upp den största gäddan till Fredriks stora besvikelse. (Den vägde dock bara 1,1kg så någon stor firre var det inte). Vi somnade efter tolv någon gång, och åh vad skönt det var att få sova med Fredde igen. Nu är han och pappa ute med båten och fiskar, och jag är hemma med Liam.

Imorgon åker vi till stan. Ska shoppa lite födelsedagspresenter, byta lite kläder som Liam fått samt inhandla lite alkoholhaltiga drycker från systemet. Förhoppningsvis får jag även träffa Erica! Imorgonkväll blir det lite grillning med Markus o Annika. På lördag åker vi till Anna o Mattias och hälsar på. Och på söndag åker vi hem. ska bli otroligt skönt att komma hem igen.

lev väl!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan. Ja visst var den fin...;) Kul att höra att ni har det bra. Synd att Kalle inte fick stå med framför prästen. =) Får tänka på det när det blir dags... Kram

Postat av: Lina

Hur fixar man en ny bakgrund på bloggen?

2007-06-14 @ 20:51:25
URL: http://linaslillaliv.blogg.se
Postat av: Lina

Vart ändrar man url adressen då?

2007-06-14 @ 21:12:42
URL: http://linaslillaliv.blogg.se
Postat av: Lina

Nu har jag fixat och trixat! Gå in å kika!

2007-06-14 @ 21:42:41
URL: http://linaslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback