Längtan.

            Just nu längtar jag tills:

  • Jag börjat plugga och kommit in i allt och lärt känna lite nya människor. Och slipper gå omkring och vara nervös.
  •  Jag blir moster. Känns som en evighet. skynda skynda!
  • Desperate housewives säsong 3 kommer ut på dvd. Bara vägrar följa serien på tv när man ändå missar var och varannat avsnitt.
  • Solen kommer tillbaka. Jag vill ha sol NU!
  • Lördag, då jag och Fredrik ska ut tillsammans alldeles själva, restaurang, drinkar & mys. Liam ska dessutom sova borta för första gången.
  • Jag får träffa Johanna igen, du är alldeles för långt borta!
  • Liam kan säga mamma :P
  • Vi kan flytta till hus.
  • Nästa barn.

Den som väntar på något gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback