Lättnad.

Otroligt skönt, jag är nästan klar med kursen! Endast gruppuppgift kvar. Har suttit och tragglat med inlämningsuppgiften hela kvällen nu. TACK älskade Ulrika för att du är så smart och så vänlig.
Fick middagen serverad för ungefär en halvtimma sedan, vet inte om jag ätit middag så sent någonsin. Men den som väntar på något gott... och gott var det verkligen! Grillad oxfilé med sallad och beasås :P Eller kanske var det för att jag var så otroligt hungrig?

Imorgon ska Liam sova borta för första gången. Jag är inte ett dugg orolig, fast jag måste erkänna att det kommer att vara otroligt tomt i sängen :( Men det är bra att han lär sig att sova hos farmor och farfar. Kan vara skönt för mig och Fredrik att komma iväg ut och äta middag, bara mysa och ta en sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du är så duktig min musmamma. Jag är stolt över dej! Ha en fantastiskt mysig dag och kväll nu, du och Fredrik. Unna er att slappna av och enbart vara! Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback