Logaritmer

Jag tar tillbaka vad jag skrivit i tidigare inlägg. Jag gillar inte matte just nu. Inte logaritmer, jag förstår mig inte riktigt på det. Har kämpat med detta avsnitt hela dagen(nåväl, jag har också legat på stranden och solat och badat i 2 timmar) men annars. Till slut klarade jag efter många om och men provet. skönt. nu är det att ta nya tag och hoppas på ett roligare avsnitt.

Som sagt, så har jag varit på stranden idag. Utan att tänka på att Liam måste vara i skuggan. Jag och Lina cyklade till lilla beachen och låg där och badade, solade och småpratade i ett par timmar. Helt underbart! Mormor har varit ledig idag så jag har haft barnvakt :)

Trevlig helg alla!

och komihåg att:
varje minut du gnäller förlorar du 60 sekunder av glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback