Borta bra men hemma bäst

Så har en vecka gått, en alldeles fantastisk vecka i Vemdalen. Vi åkte förra söndagen och kom hem igår. När man själv inte åker i backen går inte tiden lika fort, men jag hade sällskap några dagar iallafall så det var skönt. Även jag gav mig på brädåkandet en dag men jag nöjde mej med några åk. Det var roligt men jag är lite feg när det gäller att svänga åt ett håll :) Det var hur som helst skönt att komma hem efter att bott tätt inpå varann i en vecka, helt plötsligt känns våran lägenhet STOR! =) På fredagen var vi på afterski, när jag kom dit väntade en cider och en jäger som jag tjatat om hela veckan :) Därefter gick vi hem till Lottas stuga och firade Benny som fyller år idag. Där lekte vi paketleken. Sen bar det av till puben igen där Togga uppträdde som trubadur! HEJA TOGGA! :) Där stannade jag, Fredde, Daniel och Lotta tills puben stängde och hade hur roligt som helst, längesen jag skrattat så mycket. Tack för den kvällen.

Liam mumsar glatt i sig gröt varje kväll och idag var det även potatispremiär. Den var inte lika uppskattat som gröten, han knep ihop ögonen och ruskade på huvudet som om det var en tesked salt han just fått i munnen. Hoppas det smakar bättre i slutet av veckan.
image92

image91

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka härliga bilder! Vi har också tillbringat en vecka i fjällen! Vi delade på ett liftkort och turades om att åka- en ofrivillig budgetfjällsemester blev det men oh så härligt ;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback