Grillpremiär

Nu har jag blivit utmanad, av flera styckna faktiskt och har en del att ta igen. Var faktiskt rätt kluriga utmaningar, och jag har dragit mig lite för att anta dem. Så jag drar mig lite till :)
Solen verkar vara här för att stanna, nåväl, det vet vi alla att den egentligen inte är, rätt vad det är kommer nog världens bakslag med snö och slask. Men hoppas kan vi alltid. Igår tog jag och Lotta en riktigt lång promenad. Det vart dryga milen, och det kändes efteråt! Stegräknaren slutade vid 13km så det var inte illa pinkat. För övrigt är jag alldeles slut i kropp och själ. Det är tur att jag inte vet hur få timmar jag egentligen sovit den här veckan, då skulle jag säkerligen vara ännu tröttare. Liam sover iallafall några timmar i egen säng, även om han vaknar ungefär var 20:e minut och då är det bara att sjunga! Skam den som ger sig.
Igår grillade vi ute för första gången, underbart! kyckling och grönsaksspett, det var smaskens!
Nu tar det emot att sitta inne, så jag beger mig ut i solen!

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste hjälpa mig med detta gumman, puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback