Mammas dag.

Dagen började med att väckaren ringde 07.00. Det var månader sen jag ställde väckaren kan jag lova! Sandig i ögonen steg jag upp, åt frukost i lugn och ro och gick sen till Sannes salong. Där klippte jag mig och gjorde ljusa slingor i håret. Är verkligen jättenöjd, så skönt med lite kortare hår igen. Men det allra skönaste var nog att bara komma iväg en timme, sitta ner, bara jag och inte behöva stressa hem. Helt underbart. Det är otroligt vad man uppskattar en timme ensam någon gång ibland. På eftermiddagen sov jag i två timmar(!). Kan lova att jag var seg efter det. Det är ganska ovanligt att jag går och lägger mig på dagen, och när jag väl brukar göra det så kan jag inte somna. Men idag behövde jag nog ett par timmar!
TACK fredrik för tre timmar jag verkligen behövt.

När jag låg och sov gjorde Fredrik en upptäckt. En riktigt stor upptäckt.
LIAM HAR FÅTT SIN FÖRSTA TAND!!! Snacka om vass. Nu har jag något att anteckna i boken :) Har ju faktiskt gått och väntat på det, eftersom det verkat som det kliat sådant i munnen på honom. Bara att hoppas att han inte tänker bita mej :)
Sen har han ätit majs idag, det var jättegott! och till gröten fick han banan, det var också väldigt gott. Helt underbart att se hur han smaskar i sig. Inatt sov han bra i sin säng(förutom två amningar) fram tills klockan 3, har inte tänkt på hur skönt det är att kunna sträcka ut när man sover. Ikväll blir det packning. Imorgon kanske vi åker till mormor och morfar. HOPPAS HOPPAS HOPPAS.

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback