Rapport från Myckelgensjö.

Tiden går fort, redan har vi varit här en hel vecka. En lugn och skön vecka, inte så händelserik. Vi har inte hunnit med att träffa så många, eller hunnit och hunnit, vi har väl helt enkelt inte tagit oss för. I torsdags var vi i stan, jag, Liam och mamma. Hittade en jacka och ett par skor, precis vad jag var ute efter. Träffade ett par gamla klasskamrater. Det är märkligt, känns som att det var igår vi gick tillsammans på Park. Stan har förändrats enormt sedan jag flyttade, en massa nya affärer, så det är ju jätteroligt att gå på stan nu.

Igår kom en efterlängtad pappa Fredrik upp till oss. Liam blev glad och flinade brett. Pappa blev ännu gladare. Den här dagen har vi tillbringat på sjön, i strålande sol. Finns det något härligare? Ligga i en solstol i vårsolen, grilla korv och ha det hur bra som helst. Jag kommer alltid att tillbringa påsken här, en sak som är säker! Fredde fick en firre, då blev han glad.

Igårkväll fick jag ha Lina & Sandra hos mej, vi såg på film och käkade tacos. Sandra och Lina är mina "stalltjejer" som jag har tillbringat mycket tid tillsammans med i stallet. Känns som igår när Lina var 5 år och var med mej varenda dag, och Sandra fortfarande gick på mellanstadiet. Stora tjejer har det blivit!
Var även ute och red i tisdags, åh vad jag SAKNAR stallet och hästarna. Med tanke på hur många timmar jag egentligen spenderat där är det nog inte så konstigt. Finns ingenstans jag kan rensa tankarna som där, ingenstans jag kan känna mig så totalt avslappnad och lugn.

Ikväll har jag varit hos min kära vän tusseluren och snackat lite strunt. Uppdaterat varandra lite.
Imorgon är det sjön som gäller igen. Ja, det var väl allt. Inte så mycket vill säga.

GRATTIS TILL SARA & GLENN SOM FÅTT EN POJKE!
Och även grattis till Lenas syster Mia som fått en pojke!

Här kommer några härliga Liambilder!
image95
Mat är gott! Men jag äter inte bara med munnen.


image97
Jag blir alltid glad när jag får syn på farsan

image96

För mera bilder, kolla in:
www.bilderpaliam.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback