solsken

Efter att ha väntat på ett försenat tåg i lördagskväll kom vi äntligen oss iväg runt 4-snåret. Tågresan gick jättebra, Liam sov så gott. Det kändes inte alls som att det tog många timmar innan vi var framme på tågstationen där mormor väntade på oss. Hemma i byn var det skidans dag så det var bara att åka dit och visa upp sig, eller kanske fram förallt Liam då kanske men :) De tyckte att han växt och blivit såå stor o fin. Sen åkte vi hem och liam somnade i vagnen ute. Själv gick jag upp på rummet och la mig, vaknade 4 timmar senare av att jag pratade i nattmössan med mamma som försökte väcka mig till liv. Igårkväll var vi hemma, gjorde inte ett dugg. Idag har jag varit ute på långpromenad och sen somnade jag när Liam sov middag. Egentligen borde jag gå ut och sätta mig i solen för det är ett STRÅLANDE väder, men vill inte väcka upp honom. Om en stund ska vi gå och hälsa på min faster. Liam har fått ytterligare en tand nu, han är såå söt. Sen är det höga skrattet inte långt borta nu -som jag har väntat! Det hörs att snart så brakar skrattet ut men han håller liiite på det :)

Föresten, idag eller imorgon får jag ett kusinbarn. Åh vad jag LÄNGTAR tills jag får höra vad det blev för något! Är sååå nyfiken... Tänker på dej Sara!! 

puss hej!

Kommentarer
Postat av: jOH

Snart fyller vi år.. Vi måste träffas Isabelle! Jag vill se Liam också, han måste ha växt nå extremt sen jag träffade honom sist, spännande.. Hoppas ni har d bra däruppe! Kraam på er

2007-03-28 @ 10:38:06
Postat av: emsan

hej min ängel, hör mer än gärna av dig om du ska in till stan någon dag! längtar efter att få se både dig och liam! kramar i massor!

2007-03-30 @ 01:27:07
Postat av: Lena

Hej min favvo. Rindge dig igår, men inget svar. Så du hade nog riktig myckel-mottagning. Kolla in min blogg. Där finns bilder på lille GUSTAF! ;) Ringer dig senare om inte du hinner före. Kyss och kärlek.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback