Utan rubrik.

Så var det ett tag sen jag skrev något sist, och då är det alltid lika svårt att veta vart man ska börja. Har ju egentligen inte hänt något intressant som jag bör ta upp. Tiden rusar iväg, även om den går lite saktigare nu när snöblasket kom tillbaka. Fy och tvi, ville ju att våren skulle stanna. I onsdags var vi på första babyrytmik-passet, det verkar roligt och det roligaste är nog att träffa lite folk och bara komma hemifrån. Men Liam tyckte inte att det var lika roligt som de andra bebisarna tyckte, men han var övertrött och blev lite rädd tror jag. Nästa gång blir det bättre. Men nu missar jag två veckor för JAG SKA ÅKA HEM! känns otroligt skönt. Förhoppningsvis åker jag och Liam tåg hem på lördag, om inte min faster inte missar sitt plan i France vill säga. Isåfall tar vi nog ett sista-minutenflyg upp, för nu är jag faktiskt inställd på att åka så jag orkar inte vänta en hel vecka :) Fredrik kommer upp nästa fredag och vi blir kvar över påsken. Så otroligt mysigt det ska bli. Tänk morfar som inte träffat Liam sen jul kommer tycka att han har växt otroligt mycket!

Har blivit en massa promenader de här senaste veckorna, mest med Lotta men även någon promenad med Maria o Ebba, och idag blev det en promenad tillsammans med Jenny, Thea & Lova. Lova är endast en månad gammal och tänk att jag redan glömt att Liam varit så liten! Det är helt sjukt. Ikväll har jag haft min älskling Lena här hos mej, det var otroligt skönt att träffa henne igen och få prata av sej lite. Hon tyckte Liam hade växt jättemycket!
Idag åt Liam majs för första gången och dte verkade smaka bra. Han fick även äta lite banan när vi ätit tacos, det tyckte han jättemkt om! Nu sover han gott i sin egen säng, hoppas att han kan börja sova lite mer om nätterna snart, blir tokig på att han vaknar hela tiden...

Imorgonbitti blir en tidig morgon, jag ska klippa mej kvart i 8! Längtar efter att få bort lite nötta toppar och få i lite ljusa slingor.

Godnatt vänner

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för att du finns min ängel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback